">

Donatii și sponsorizări

  • Oferă o sponsorizare sub forma de matching pentru o campanie de strângere de fonduri realizată împreună cu o organizație parteneră pentru a incuraja donațiile individuale și încurajeză-ți colegii să se alăture și ei campaniei.
  • Donează un procent din vânzările la produsele tale în ziua de GivingTuesday sau 1 leu din prețul fiecărui produs vândut.
  • Donează un procent din profitul realizat de Black Friday sau Cyber Monday.
  • Poți sponsoriza organizații non-profit, fără costuri pentru compania ta, prin facilitatea fiscala 20% din impozitul pe profit. Contabilul tau iți poate spune mai multe despre ce trebuie sa faci.

Promovează GivingTuesday

  • Dacă ești o companie de media, marketing, publicitate sau comunicații (și nu numai), folosește canalele pe care le ai la dispoziție pentru a comunica GivingTuesday către clienții tăi și a-i încuraja să se alăture mișcării și cauzei pe care compania ta alege sa o susțină.

Voluntariat pentru angajați

  • Promovează GivingTuesday în companie în rândul colegilor și încurajează-i să doneze și să facă voluntariat în această zi. Roagă-i să își înregistreze inițiativele și pe site-ul givingtueday.ro și fă și tu la fel cu inițiativele la nivel de companie, că să ducem împreună vestea buna mai departe inspirându-i și pe alții.
  • Organizeaza o zi de voluntariat în care să mergeți toată echipa și să dați o mână de ajutor unei organizații sau unor oameni care au nevoie de voi.

Creează-le colegilor oportunități de implicare

  • Organizează mici evenimente interne de fundraising cu implicarea angajaților (ex: petrecere caritabilă, târg de prajituri gătite de colegi acasă, ori târg de handmade) sau incurajează-i să aibă propriile inițiative prin care să își implice colegii să doneze pentru un proiect social.
  • Implementează în luna noiembrie un program de gift matching prin care compania dublează sau adaugă o sumă de bani la donațiile pe care angajații reușesc să le colecteze prin inițiative proprii de la colegi.
  • Încurajează-i să folosească instrumentele de fundraising online, precum platforma Galantom pentru inițiativele lor.

Dă vestea bună mai departe

Indiferent de inițiativa aleasă, nu uita să o înscrii pe site, ca să îi inspirăm împreună și pe alții să se implice de GivingTuesday.